Into the Wind
Drie jaar nadat zijn rechterbeen boven de knie was geamputeerd, ging Terry Fox op pad om geld in te zamelen voor kankeronderzoek door iedere dag de afstand van een marathon te rennen door Canada. In 143 dagen heeft hij 5374 kilometer afgelegd en langzaam het hart van een land gewonnen met zijn marathon voor hoop en inspiratie. Tweevoudig NBA-MVP, trotse Canadees en beginnende filmer Steve Nash deelt het ongelooflijke verhaal van Fox over doorzettingsvermogen en hoop.