Grand Canyonscope
Parkopzichter J. Audubon Woodlore heeft het er maar moeilijk mee om Donald Duck in toom te houden tijdens zijn bezoek aan de Grand Canyon, maar het wordt nog lastiger als ze geconfronteerd worden met een slapende bergleeuw.