Kingdom of The Apes: Battle Lines
Mensapen zijn fascinerende en intelligente dieren die veel kwaliteiten delen met mensen. Met het baanbrekende onderzoek van primatoloog Jane Goodall, onderzoeken we de complexe soort om hun cultuur en karakters te onthullen. 'Het Rijk der Apen' verkent de levensverhalen van deze machtige wezens en hun strijd om dominantie binnen hun clan.