The Suite Life On Deck
Zack en Cody Martin zitten op de SS Tipton, een luxueus cruiseschip waarvan Londons vader eigenaar is. Ze reizen over de wereld met toeristen en studenten die studeren aan Seven Seas High.
De tweeling Zack en Cody Martin en hotelerfgename London Tipton zitten nu aan boord van de SS Tipton, een luxueus cruiseschip waarvan Londons vader eigenaar is. Ze zitten hier op Seven Seas High School en ontmoeten Bailey Pickett, die een goede vriendin van hen wordt. Mr Moseby is manager aan boord en ze reizen allemaal de wereld rond naar landen als Italië, Griekenland, India, Zweden en het Verenigd Koninkrijk, waar de tweeling en hun vrienden leren over verschillende culturen, avonturen beleven en zichzelf in allerlei grappige situaties werken.