Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon
Pietje Bell heeft boef Stark achter de tralies gekregen en alles lijkt goed in Rotterdam. Maar Stark blijft plannetjes maken in de gevangenis en zit achter de legendarische kroon van de tsaar aan. Kunnen Pietje en De Zwarte Hand het meesterbrein Stark nogmaals te slim af zijn en op tijd zijn gevaarlijke plan verijdelen?
Alles lijkt perfect in orde nu Pietje Bell en zijn bende ‘De Zwarte Hand’ de gemene krantenmagnaat Stark achter de tralies hebben gekregen. Pietjes zus is zelfs verloofd met de rivaal van Stark, Paul Velinga. Maar als er zelfs vanuit de gevangenis een dreiging van Stark komt, kunnen Pietje Bell en ‘De Zwarte Hand’ hem dan op tijd stoppen?