Pietje Bell
Maak kennis met Pietje Bell, een 10-jarige deugniet in het Rotterdam van 1930. Dankzij de leugens van z'n buren halen zijn avonturen de krant, maar Pietje laat het er niet bij zitten. Met zijn bende, De Zwarte Hand, maakt hij een gewaagd plan om de waarheid te onthullen en de zaken recht te zetten.