Een nieuwe documentaire waarin de punk gevolgd wordt van de SEX-winkel van Malcolm McLaren en Vivienne Westwood in Chelsea tot het uiteindelijke wereldwijde fenomeen. Met bijdragen van een keur aan punkiconen uit die tijd en optredens uit het archief.