Basically, Johnny Moped
In het Londen van de jaren 70 richtten schoolvrienden de punkband Johnny Moped op, met als vooorman de ondoorgrondelijke Paul Halford. De sterrenstatus lonkte en ze hadden toekomstige sterren als leden, maar ze gingen ten onder in de chaotische punkscene en raakten uiteindelijk in de vergetelheid, ondanks hun innovatieve sound.