Wynken, Blynken and Nod
Deze Silly Symphony toont de droom van drie baby's die in een boot, in de vorm van een klomp, naar de maan reizen. Onderweg vissen ze naar sterren en vangen ze met hun net een komeet die hen door de nachtelijke hemel sleept. Wanneer er een storm losbarst, glijden ze via het maanlicht terug naar de aarde en slapen ze als één klein slaapkopje verder in hun wieg.