Eric Clapton: The 1970s Review
In de 1970s Review volgen we Claptons gedurfde muzikale reis door de jaren zeventig. Met nieuwe en archiefinterviews, zeldzame optredens, bijdragen van onder meer Bonnie Bramlett, Bobby Whitlock, The Albert Brothers, George Terry, Willie Perkins, Bill Halverson, Clapton-biograaf Marc Roberty en anderen, plus een groot aantal anderen.