Neil Young: In Performance
Deze documentaire gaat over de legendarische muziek van Neil Young en dan vooral over zijn iconische samenwerking met Crazy Horse. Aan de hand van uniek beeldmateriaal van een concert uit 1986 biedt de film een krachtige kijk op de solocarrière van de artiest en zijn blijvende impact op de rock-'n-roll.