Can't Buy Me Love
De onopvallende Ronny Miller is heimelijk verliefd op Cindy, het mooiste en populairste meisje op de campus. Als Cindy in een lastig parket komt, wil Ronny haar wel helpen, maar niet zomaar!
De onopvallende Ronny Miller is heimelijk verliefd op Cindy, het mooiste en populairste meisje op de campus. Als Cindy in een lastig parket komt, wil Ronny haar wel helpen, maar niet zomaar! Cindy moet zich voordoen als Ronny's vriendin zodat zijn populariteit zal stijgen. Maar de weg naar populariteit neemt een onverwachte wending wanneer Ronny zo "cool" wordt dat z'n voormalige vrienden het er koud van krijgen. Cindy staat helemaal in de kou en Ronny komt erachter dat je populariteit kunt afdwingen, maar liefde niet.