Reservation Dogs
Een comedy van een half uur over de avonturen van vier tieners op het platteland van Oklahoma. Zij stelen, roven en sparen om te kunnen verkassen naar het exotische, mysterieuze en verre Californië.
Reservation Dogs van Sterlin Harjo en Taika Waititi is een komedie over de avonturen van vier inheemse tieners op het platteland van Oklahoma. De serie, gefilmd op locatie in Okmulgee, Oklahoma is een doorbraak in de vertegenwoordiging van de inheemse bevolking op televisie, zowel voor als achter de camera. Elke schrijver, regisseur en vaste acteur in de serie is van inheemse afkomst. Dit creatieve team vertelt een verhaal dat hun persoonlijke ervaringen weerspiegelt en neemt het publiek mee in een verrassend vertrouwde en grappige wereld.