Flaming Star
Elvis Presley geeft een onuitwisbare uitvoering van Pacer Burton, een half indiaanse, half witte jongeman verscheurd tussen twee culturen in het ongetemde, Amerikaanse Westen. Als er geweld uitbreekt door wrede aanvallen van Kiowa, slaan de witte kolonisten hard terug. En hoewel Pacer vrede probeert te brengen, raakt hij verstrikt in het geweld.