Les femmes du 6e étage
In het Parijs van de jaren 60 wordt het leven van een conservatief stel op zijn kop gezet door een groep Spaanse dienstmeiden die in hetzelfde gebouw wonen.
In het Parijs van de jaren 60 leidt Jean-Louis een rustig leven met zijn neurotische, mondaine vrouw Suzanne. Het leven van het stel wordt op zijn kop gezet wanneer ze de Spaanse dienstmeid Maria inhuren, die Jean-Louis kennis laat maken met de alternatieve realiteit van het personeelsverblijf op de zesde verdieping van het gebouw. Deze hilarische botsing van culturen heeft een internationale sterrencast die je doet verlangen naar meer.