L.A. Confidential
Los Angeles, 1953. Bedekt onder de glamoureuze Hollywoodroddels en filmsterren bevindt zich een stad vol criminaliteit die tot in de kern corrupt is. Tijdens het onderzoek naar een brute moord ontstaat er tussen drie zeer verschillende rechercheurs een gemeenschappelijke band van integriteit in deze kaskraker L.A. Confidential.