Ghost Whisperer
Melinda Gordon communiceert met geesten die vastzitten op aarde en die zich vastklampen aan de levenden vanwege onafgemaakte zaken, waardoor ze de oversteek naar gene zijde niet kunnen maken.
Melinda Gordon communiceert met geesten die vastzitten op aarde en die zich aan de levenden vastklampen vanwege onafgemaakte zaken, waardoor ze de oversteek naar gene zijde niet kunnen maken. Deels geïnspireerd op het werk van het beroemde medium James Van Praagh en Mary Ann Winkowski, een medium dat met geesten communiceert, belicht Ghost Whisperer de spirituele kant van leven en dood als Melinda tussen de doden en de levenden navigeert in haar ijzingwekkende, hartverscheurende en soms amusante pogingen om als intermediair op te treden tussen de geesten en de mensen die zij bezoeken.