Angel
Angel combineert bovennatuurlijk avontuur met duistere humor en vertelt het verhaal van een eeuwenoude vampier die op zoek is naar verlossing door verloren zielen te redden in Los Angeles.
Een eeuwenoude vampier vervloekt met een geweten, Angel (David Boreanaz), heeft het kleine Californische stadje Sunnydale en de enige vrouw van wie hij ooit hield verlaten om zich te vestigen in de City of Angels. Tussen het alomtegenwoordige kwaad en de talloze verleidingen die onder de glinsterende façade van de stad op de loer liggen, blijkt Los Angeles het ideale adres te zijn voor een gevallen vampier die een paar verloren zielen wil redden en op zijn beurt zijn ziel wil verlossen door hoop te geven aan degenen die vastzitten in een strijd met hun eigen demonen.