Sir Alex Ferguson: Never Give In
Een onthullende en heel persoonlijke documentaire over het leven van Sir Alex Ferguson, van zijn arbeidersroots in Glasgow tot zijn carrière als een van de belangrijkste voetbalmanagers ooit. Terwijl hij herstelt van een traumatische hersenbloeding in 2018, vertelt Sir Alex aan zijn zoon over zijn leven en carrière, waaronder zijn legendarische 26 jaar als manager van Manchester United.