The Ladykillers
De met een Academy Award bekroonde Tom Hanks geeft een van zijn meest hilarische vertolkingen in The Ladykillers, een onweerstaanbare comedy vol dolkomische situaties en slapstick van de Coen Brothers. Onder de welbespraakte, keurig nette persoonlijkheid van Professor G.H. Dorr (Tom Hanks), schuilt een geslepen crimineel die een bizarre bende dieven heeft verzameld om de overval van de eeuw te plegen door een tunnel te graven van de kelder van zijn kerkgaande huisbaas naar de overvolle kluis van het casino. Maar deze criminelen zijn niet bepaald crimineel goed! Terwijl hun plannen steeds in de soep lopen, begint de huisbaas onraad te ruiken. En wanneer zij dreigt de politie te bellen, besluiten ze haar uit de weg te ruimen. Tenslotte, hoe moeilijk kan dat zijn? The Ladykillers is waanzinnig van begin tot eind; het zou een misdaad zijn om deze film te missen!