Kiki the Feather
Kiki de kanarie kent alleen zijn kooi en de oude dame die hem voert. Hij droomt ervan om met de vrije vogels buiten te vliegen. Als de kooideur open blijft staan, besluit Kiki te ontsnappen. Maar een vrije vogel zijn, is niet zo makkelijk als het lijkt.