Men of Honor
Als de zoon van een deelpachter uit Kentucky (Cuba Gooding Jr.) toetreedt tot de pas geïntegreerde Amerikaanse marine, probeert zijn keiharde trainingsofficier (Robert De Niro) zijn ambities te dwarsbomen.
Cuba Gooding Jr. en Robert De Niro acteren krachtig in dit veelgeprezen, aangrijpende militaire drama, geïnspireerd op het echte levensverhaal van Carl Brashear. Wanneer een Afro-Amerikaanse deelpachter uit Kentucky (Gooding) ervan droomt om een meesterduiker bij de Amerikaanse marine te worden, ontdekt hij dat een onverdraagzame trainingsofficier (De Niro) een van zijn grootste uitdagingen is.