Pose
De legendes, iconen en felle 'huismoeders' van de ondergrondse ball-cultuur in New York, een beweging die in de jaren 80 bekend werd. Met de grootste cast van transgender acteurs in vaste rollen in een serie.
Het is 1994. Tijdens de aidsepidemie vindt Blanca een doel in haar werk als verpleegster.
Wanneer het drankprobleem van Pray Tell gevolgen krijgt, organiseert Blanca een bemiddeling.
Na haar onterechte arrestatie vraagt Elektra Blanca om te helpen de koffer in haar kast te dumpen.
Na een verrassende verandering in zijn gezondheid keert Pray Tell terug naar huis.
Als de rust is wedergekeerd na een plotselinge verandering in hun leven, past Papi zich aan.
Wanneer Blanca discriminatie ontdekt bij een klinisch onderzoek, sluit zij zich aan bij ACT UP.