Le site "Le Corbusier" de Firminy
Het complex Firminy in Frankrijk is een eerbetoon aan de architectonische visie van Le Corbusier waarin cultuur, sport en religie samenkomen. Deze documentaire beschrijft de vier gebouwen, waaronder de iconische kerk en het stadion, die samen de grootste collectie van zijn werk in Europa vormen en een hoeksteen zijn van de architectonische innovatie in de 20e eeuw.