Fernand Pouillon, l'architecte le plus recherché de France
Na een mysterieuze ontsnapping uit de gevangenis bebouwde architect Fernand Pouillon miljoenen vierkante meters in Frankrijk en Algerije. Deze film laat het leven zien van een man die mooie huizen bouwde voor minder vermogenden en zo de gebreken van grote woningbouwprojecten blootlegde, en die een complexe erfenis achterliet.