The Proud Family
Volg de avonturen en tegenslagen van Penny, een Afro-Amerikaans meisje dat haar best doet om de eerste tienerjaren door te komen. Elke ontmoeting draait onvermijdelijk uit op een uitbundige situatie vol grappen, hilariteit en gevoel.
Volg de avonturen en tegenslagen van Penny, een typisch Afro-Amerikaans meisje dat haar best doet om de eerste tienerjaren door te komen. Elke ontmoeting van Penny draait onvermijdelijk uit op een uitbundige situatie vol grappen, hilariteit en gevoel. Haar pogingen om haar thuis-, school- en sociale leven in evenwicht te krijgen, worden nog ingewikkelder gemaakt door haar vrienden zoals de brutale Dijonay, Penny's aartsvijand LaCienega Boulevardez, haar liefdevolle, maar te beschermende ouders en haar swingende oma Suga Mama.