De kleine zeemeermin
Een van de meest geliefde Disney-films ooit, "De kleine zeemeermin", komt naar de televisie, met dezelfde verfijnde animatie, en kleurrijke, komische personages waarmee de film wereldwijd een hit werd. Laura Vlasblom is terug als de stem van Ariël en Freddy Gumbs is wederom te horen als het schaaldier Sebastiaan dat met z'n krabbenpoten in de problemen belandt als Ariël in een wereld vol nieuwe avonturen duikt en nieuwe personages tegenkomt in de onderzeewereld van Atlantica.