Damien - Omen II
De tienerduivel moet zijn satanische krachten gebruiken om iedereen te vermoorden die vermoedens heeft over zijn kwaadaardige lot. Dat betekent ook vrienden en familie.
De 12-jarige Damien staat onder voogdij van zijn schatrijke oom Richard Thorne, nadat zijn ouders op verdachte wijze om het leven zijn gekomen. Als Damien de macht probeert te krijgen over het internationale voedselimperium van zijn oom - en over de wereld - verdenken de mensen hem ervan dat hij de duivel is. Damien zorgt ervoor dat iedereen die een poging doet om zijn lugubere verleden of duivelse toekomst te onthullen een vreselijke dood sterft.