Lifeboat
Als een schip met Amerikanen en Britten tot zinken gebracht wordt door een Duitse U-Boot tijdens WO II, worstelen de overlevenden met de elementen – en elkaar. Ze weten niks over navigeren of overleven op zee. Dus als ze de nazi-U-Boot-kapitein uit de zee halen, moeten ze vertrouwen op zijn overlevingsvaardigheden, hoewel hij naar zijn boot vaart.
Als een schip met Amerikanen en Britten tot zinken gebracht wordt door een torpedo van een Duitse U-Boot tijdens WO II, moeten de overlevenden worstelen met de elementen – en elkaar. Helaas weten ze niks over navigeren of overleven op zee en beginnen ze zich al snel tegen elkaar te keren. Dus als ze de nazi-U-Boot-kapitein uit de zee halen, hebben ze geen keuze dan te vertrouwen op zijn overlevingsvaardigheden, hoewel de koers die hij neemt duidelijk richting zijn boot is en hij ze krijgsgevangen neemt.