The Big Short
Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van drie outsiders die zagen wat grote banken, media en de overheid niet wilden zien, de wereldwijde ineenstorting van de economie.
Toen vier outsiders zagen wat de grote banken, media en overheid niet wilden zien, de wereldwijde ineenstorting van de economie, kregen ze een idee: The Big Short. Hun gewaagde investeringen leidden ze in de donkere krochten van het moderne bankieren waarbij ze alles en iedereen in vraag moesten stellen. The Big Short is gebaseerd op het waargebeurde verhaal en bestseller-boek van Michael Lewis, en geregisseerd door Adam McKay, met sterren Christian Bale, Steve Carell, Ryan Gosling en Brad Pitt.