Truth and Lies: The Last Gangster
Een interview met een van de beruchtste huurmoordenaars in de geschiedenis van de maffia, Sammy ‘The Bull’ Gravano. Jarenlang hielden hij en John Gotti, het hoofd van de familie Gambino, delen van de economie van New York in een greep van angst en intimidatie. Zijn loyaliteit aan ‘De Familie’ kwam met een verschrikkelijke prijs.