Wild Crime
Wild Crime vertelt het verhaal van een van de meest beruchte moorden ooit gepleegd in een nationaal park. De serie volgt special agent Beth Shott van de Investigative Services Branch (de eliterecherche van de National Park Service). Zij en haar team zitten de verdachte drie jaar lang op de hielen, totdat hij wordt gearresteerd en veroordeeld.