Maestras De La Republica, Las
De republikeinse leraren waren moedige en toegewijde vrouwen die hebben deelgenomen aan de verovering van vrouwenrechten en aan de modernisering van het onderwijs, gebaseerd op de principes van de openbare en democratische school.