My Name Is Earl
Earl heeft net iets te veel fout gedaan, maar door het lot krijgt zijn leven een andere wending. Als Earl wordt aangereden nadat hij net de loterij heeft gewonnen, ziet hij het licht en gaat hij in karma geloven. Vanaf dat moment wil hij alle fouten rechtzetten die hij in het verleden heeft gemaakt.