Reboot
We zorgen voor de herstart van een familie-sitcom van begin jaren 2000 en dwingen de gestoorde cast om weer samen te werken. Zij moeten nu omgaan met hun onopgeloste problemen in de snel veranderende wereld van vandaag.
Reed bemoeit zich met het privéleven van Bree, terwijl zij ontwaakt in de moderne wereld.
Gordon en Reed werken aan hun problemen uit het verleden, terwijl Clay Bree uit de problemen helpt.
Bree haalt Reed over om mee te doen met hun spelletje waarbij ze verhalen verzinnen over onbekenden.
Bree krijgt nieuws te horen tijdens een interview. Op dat moment krijgt Reed onverwachts bezoek.