Dragon Striker
In een wereld waar sport en magie samenkomen, ontdekt boerenjongen Key zijn superkrachtige natuurtalent en leert dat hij de legendarische Drakenaanvaller kan zijn.
In een wereld waar sport en magie samenkomen, ontdekt boerenjongen Key zijn superkrachtige talent. Hij is mogelijk de legendarische Drakenaanvaller. Samen met keepster Ssyelle vormt hij een nieuw team van buitenbeentjes om de schoolkampioenen uit te dagen. Terwijl Key worstelt met de woedende draak in hem en Ssyelle vecht om het team bijeen te houden, ontdekken ze duistere geheimen en een eeuwenoud kwaad.