Feud
Feud is een originele serie van de prijswinnende producent Ryan Murphy over de klappen die zijn gevallen tijdens memorabele conflicten.
De film krijgt slechte mond-tot-mondreclame en Bette en Joan bereiden zich voor op een flop.
Joan probeert te voorkomen dat Bette een record breekt met een derde Oscar voor Beste Actrice.
Als ze geconfronteerd wordt met een nieuwe rivaal, denkt Bette na over haar ruzie met Joan.