This Is Us
In deze verfrissend eerlijke, provocerende serie wordt een unieke groep mensen gevolgd wiens paden en levensverhalen elkaar op vreemde manieren kruisen. This Is Us is een intelligente, moderne dramedy waardoor je anders gaat kijken naar de mensen die je denkt te kennen.
Kevin bezoekt de bouwplaats. Malik en Deja bespreken omstreden nieuws tijdens het diner.