Second Best Exotic Marigold Hotel, The
Check weer in en wees klaar voor meer liefde en gelach met de nieuwe gast Richard Gere en de sterrencast - onder wie Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel en Maggie Smith - voor dit hartverwarmende vervolg op The Best Exotic Marigold Hotel! Nu zijn eerste hotel een groot succes is, is Sonny (Patel) klaar om uit te breiden en krijgt hij slechts een beetje hulp en aanmoediging van zijn lokale vrienden.