Um Dia De Futebol Part 1
Um dia de Futebol is een documentaire over de ervaringen van fans, spelers en coaches van Desportivo das Aves in de 24 uur voorafgaand aan de laatste momenten van de Portugese Cup. Deze historische gebeurtenis kroonde de kleine club tot kampioen. Het is een verhaal van triomf voor zowel de club als het dorp - een David versus Goliath verhaal - met exclusieve beelden van verschillende wedstrijd- en voorwedstrijdmomenten.