The Day Diego Returned to the Azteca
In 2000 keert Diego Armando Maradona terug naar het Azteca Stadium, onwetend dat het zijn laatste bezoek is na zijn legendarische WK-winst in 1986. Op deze heilige grond bereikte Diego de voetbalhemel en werd hij voorgoed een legende. In 2026 schrijft het stadion geschiedenis als de eerste locatie voor drie WK's.
In 2000 keert Diego Maradona terug naar het Azteca Stadion, de plek van zijn legendarische WK-zege in 1986. Hij weet niet dat het zijn laatste bezoek is. Op deze heilige grond, binnenkort het eerste stadion dat drie WK's organiseert, werd Diego een icoon voor voetbalfans. Deze documentaire toont die stille, persoonlijke terugkeer. Met nooit eerder vertoonde beelden loopt Maradona opnieuw over het veld dat hem de grootste speler aller tijden maakte. Een emotionele hereniging met de laatste plek waar hij echt gelukkig was.