Casanova
Zijn hele leven lang worden vrouwen tot over hun oren verliefd op hem, maar dan wordt de legendarische vrouwenversierder (Ledger) zelf hopeloos verliefd op de enige vrouwe die niets van hem wil weten (Sienna Miller)!