The Footballer, His Wife & the Crash
Na de dood van voormalig eredivisiespeler Jlloyd Samuel vraagt zijn vrouw zich af of ze haar man wel kende toen schokkende onthullingen over een dubbelleven naar buiten kwamen. Emma Samuel vertelt hoe een glamoureuze voetbalcarrière een nachtmerrie werd voor het koppel.