Inner Portrait
Vier mensen die nog nooit hebben gevlogen, beginnen aan de reis van hun leven. In deze documentaire, die is opgenomen in zeven landen, laat digitale kunstenaar Refik Anadol zien hoe hij AI-technologie en neurowetenschappelijke sensoren gebruikt om een beeld te schetsen van de emoties en ware verwondering van nieuwe ervaringen. Kunst, wetenschap en menselijke verhalen komen samen om de transformerende kracht van reizen te laten zien.