The Great Muppet Caper
Miss Piggy wordt erin geluisd als in Londen een reeks bankovervallen plaatsvindt. Onderzoeksjournalisten Kermit, Fozzie, Gonzo en andere Muppet-lievelingen gaan op pad om de echte misdadiger te vinden.
Stop de persen! De misdaad van de eeuw heeft plaatsgevonden en onderzoeksjournalisten Kermit, Fozzie en Gonzo onderzoeken de zaak in deze door de legendarische Jim Henson gemaakte film vol liedjes, sterren en uitzonderlijke gebeurtenissen. Onze helden gaan naar Londen om lady Holiday (Diana Rigg) te interviewen, een beroemde modeontwerpster wier kostbare diamanten ketting is gestolen. Maar als Kermit per ongeluk de aandoenlijke receptioniste en wannabe-model Miss Piggy voor haar aristocratische werkgeefster aanziet, is het liefde op het eerste gezicht. Helaas maakt lady Holidays gemene broer (Charles Grodin) het zwoele zwijntje ook het hof - om haar er voor nog een brute juwelenroof in te luizen. Dan is het aan Kermit en zijn Muppet-vrienden om Piggy's naam te zuiveren en de echte misdadigers te pakken. Bevat beelden van roken.