The Muppet Movie
Na een ontmoeting met een talentscout vertrekt Kermit de Kikker samen met Fozzie, Gonzo en Miss Piggy vol grote dromen naar Hollywood. Maar alles loopt mis als Kermit in klauwen van Doc Hopper valt, een schurk met fastfoodrestaurants waar gefrituurde kikkerbilletjes op de kaart staan.
Na een toevallige ontmoeting met een talentscout vertrekt Kermit de Kikker vol dromen over de showbusiness naar Hollywood. Onderweg sluiten Fozzie, Gonzo en Miss Piggy zich bij hem aan in de hoop ook een grote ster te worden. Maar alles loopt mis als Kermit in de klauwen van Doc Hopper (Charles Durning) valt, een schurk die - tegen elke prijs - zijn fastfoodrestaurants, waar gefrituurde kikkerbilletjes op de kaart staan, wil promoten. Bevat beelden van roken.