Laika & Nemo
In zijn kustdorp is Nemo een buitenbeentje omdat hij er anders uitziet. Niemand anders draagt een duikpak en zo'n grote helm. Maar dan ontmoet hij Laika, een astronaut.
Met zijn duikpak en enorme helm ziet Nemo er anders uit dan de mensen om hem heen. Maar op een dag ontmoet hij Laika, een astronaut, en neemt zijn leven een onverwachte wending. De film gaat niet alleen over uitsluiting, pesten en eenzaamheid, maar ook over het overwinnen van deze gevoelens en opgroeien. Nemo moet leren zichzelf te accepteren zoals hij is. Want wat anderen ook zeggen, na een moeilijke schooltijd kun je nog steeds diepzeeduiker of astronaut worden!