Kronk fabriceert een hoe-word-ik-snel-rijk-plan om zijn vader te imponeren. Als het fout gaat, ontdekt hij dat de ware rijkdom van het leven bij zijn vrienden ligt, en eerlijkheid naar zichzelf.