Patagonia Wings
Schrijver Sylvain Tesson begeleidt de Franse chasseurs alpins tijdens hun expeditie in Patagonië om eer te bewijzen aan de helden van Aéropostale.
Schrijver Sylvain Tesson begeleidt de Franse chasseurs alpins tijdens hun expeditie in Patagonië. Verenigd door dezelfde liefde voor bergbeklimmen, willen ze eer bewijzen aan de helden van Aéropostale – Mermoz, Saint-Exupéry en Guillaumet – door de Monte Fitz Roy te beklimmen en van een van haar pieken af te springen.