Romy and Michele's High School Reunion
Twee zorgeloze feestmeisjes proberen zichzelf opnieuw uit te vinden om indruk te maken op hun oude klasgenoten. Maar een verbitterde voormalige kennis verraadt ze, waardoor de meisjes hun eigen verrassing loslaten.
Romy (Mira Sorvino) en Michele (Lisa Kudrow) zijn zorgeloze feestmeisjes die zichzelf opnieuw uitvinden voor hun 10-jarige schoolreünie. Met nieuwe outfits en wilde succesverhalen maken ze veel indruk ... tot een klasgenote (Janeane Garofalo) iedereen hun ware verhaal vertelt! Maar dan komen Romy en Michele zelf met een verrassing ... en ongehoorde resultaten!